fredag 8 januari 2010

Fredag

Sitter och kollar på Lets dance och dricker väldigt gott te. Tvättar träningskläderna också... vad mycket kläder det blir att tvätta nu på vintern! Till skillnad från på sommaren, då har man ju bara shorts o linne!

Jag är så trött... Satt uppe till klockan tre i natt med skoluppgiften...inte så kul med tanke på att väckarklockan ringde 06:30, då det var dags att åka till jobbet, helt slut! I morgon så blir det SOVMORGON!!!

Efter jobbet idag så frös jag häcken av mig på ett milpass i Ursvik med Micho!
Fötterna lär jag inte frysa om på promenader nu framöver allafall...har äntligen köpt mig ett par varma vinterskor! Jag var lite uttråkad häromkvällen och köpte mig en hårtoning också på Maxi så nu är mitt hår mörkare,som ni ser på bilden, det känns bra nu på vintern! :)

5 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Snygg Du blev i håret! :) Skorna ser varma och sköna ut - och det kan ju behövas nu när det verkar som vi får en vargavinter.

emelie sa...

Vad skönt med rejäla skor. Det är svårt att hålla sig riktigt varm om tårna nu när det är så kallt.

Lina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lina sa...

Tack Pernilla, alltid kul att förnya sig lite! :)

Lina sa...

Emelie: Ja, det är riktigt skönt!! :) Riktigt varma!!