söndag 17 mars 2013

Vilken lång dag!

Detta har minst sagt varit en härlig dag! Den började med ett tidigt långpass innan frukost. Himmelen var klarblå och solen värmde en i ansiktet. Resten av dagen så har jag shoppat ett par lite finare skor och lite annat smått och gott samt gått en lång promenad med hundarna. Det känns att jag har varit uppe länge nu och det är dörför dags att gå och sussa nu. Veckan som väntar innehåller btw årets första lopp för mig. Jag känner mig inte alls i form och förväntningarna är riktigt låga.
Kul ska det bli i allafall, kul att bli loppboostad!
Ny inköpt vårklänning :)
Hoppas ni haft en underbar helg!- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Johanna sa...

Vilken söt klänning, var är den köpt? :)

Lina sa...

Hej Johanna! Jag köpte den för någon vecka sen på veromoda, för typ 250 spänn, visst är den fin! Perfekt till våren!:-)