måndag 11 mars 2013

Jag tycker inte att det är helt okej...

...att jag inte lyckades få plats på spinningen! Det är helt galet egentligen. Jag bokade ju passet för flera dagar sedan. Jag tycker att de som beslutar om antalet pass på sats borde ta sig en funderare. Om man märker att det är ett sådant tryck på klasserna så kanske man borde sätta in fler klasser per dag för att få lite spridning?! Det känns så trist att så många som vill inte kan få delta på passen! Jag bokade fort som attan in mig på spinningen redan nästa måndag och det är redan drygt 20 i kö. Snacka om att det krävs lång framförhållning?! Idag cyklade jag i 30 minuter tills jag gav upp då jag tyckte att det var alldeles för hysteriskt på gymmet. Helt fullt med folk, jag ville bara där ifrån. Ush! Jag gick hem, satte mig och pluggade och la en lermask från det grymma märket careplus. Veckan började lugnt på träningsfronten med andra ord. Tur att förra veckan slutade så bra med långpanna.. En lugn måndag kanske bara gjorde mig gott!:-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Saras Träningsblogg sa...

Oj det var värst!! Trist att det är så!!
Byt till friskis, läste en undersökning som visar att friskis har flest nöjda kunder av alla de stora träningskedjorna. Sats hade fått sämst resultat, alltså minst nöjda kunder!

Anonym sa...

Men fy...SATS borde tänka till en massa kunder som inte får träna som de skulle vilja./Catarina