torsdag 14 mars 2013

HÄLSOCAMP WEEKAND PÅ KULLÄNGEN

God kväll kära läsare! Hoppas att ni har haft en fin dag!
Innan läggdags tänkte jag passa på att berätta för er om en träningshelg genom Hälsocamp som jag kommer att medverka på. Företaget Hälsocamp anordnar olika typer av uppskattade hälsoresor och snart är det dags för deras första weekand-resa för i år. Vad passar egentligen bättre än att inviga våren och sommaren med just en energigivande träningshelg?
Träningshelgen går av stapeln  under sista helgen i April och jag kommer då att vara på plats för att hålla ett löparpass och en föreläsning.



Campet är beläget  i Kullängen, en lantlig miljö, endast ett stenkast från Stockholm. 
Det kommer att finnas  erfarna ledare på plats vilka givetvis kommer att göra allt för att helgen ska bli så lyckad som möjligt. Kanske känner ni som läser träningsbloggar även till Lofsan? :) Hon kommer också föreläsa och hålla i ett träningspass! 
Låter detta som något du vill vara med på så finns det ett par platser kvar. 
På campet bor man självklart i fina rum (som förövrigt är inredda med Hästens Sängar;-) Perfekt som återhämtning!) Personalen på Hälsocamp är de som bäst kan svara på frågor om t.ex boende, mat, bokning och liknande. För mer information, kontakta Hälsocamp via deras hemsida

Jag hoppas att vi ses! =)
Jag kommer kontinuerligt att uppdatera bloggen med mer information om campet!



Inga kommentarer: