måndag 25 mars 2013

God kväll!

Det blev ingen vidare analys av loppet igår. Jag var nämligen helt mentalt slut efter loppet. Trots att jag inte tog gårdagens lopp så värst allvarligt så tycker jag ändå att det ligger en avspänning kring loppen. Det ska ätas rätt frukost på rätt tidpunkt. Det velas kring kläder, väder och upplägg. Man blir lite nervig innan start och får Boosta och mentalt kämpa under loppet. Osv. Såklart att det tär på krafterna!


Idag har jag jobbat hela dagen. På torsdag är min sista dag på Nikon, jag har jobbat på det företaget i många år nu och det känns lite nostalgiskt! Efter Prag halvmarathon börjar jag på mitt nya jobb som socialsekreterare. Det känns såklart jättespännande. Näe nu måste jag sussa. Har en förhoppning om att springa en morgonrunda i morgon! Natti natt!- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: