söndag 16 januari 2011

Nu

Nu så är den "riktiga" Lina tillbaka, alltså den friska ! :) Så hej allihopa! ;)
Jag har ju inte sprunngit i Sverige ännu år 2011. Bara i Jordanien! Så nu välkommnar jag liksom träningsåret här och i morrn så är jag definitivt äntligen redo för det första passet! Det är lite med "skräckblandad förtjusning". Samtidigt som jag har längtat och ser framemot att få springa igen så vet jag av erfarenhet att just det första passet efter sjukdom brukar kännas rätt så tufft. Kroppen måste liksom väckas till liv igen. Fast ändå ÄNTLIGEN! :) :) :) Springa, Springa Springa!

4 kommentarer:

Fitnesscoachen sa...

Härligt att du är piggare igen! Hoppas första passet blir hyfsat lätt ändå!

Thomas sa...

På med broddarna bara! ;-)
Välkommen hem!

Lina sa...

Fitmesscoachen: Tack!Känns bra att vara tillbaka på banan! :)

Lina sa...

Thomas: Ja nu vill jag ha vår! :)