måndag 17 januari 2011

Fem ljuvliga

Fem ljuvliga kilometrar avverkades idag. Jag trodde att passet skulle bli tufft så här första dagen efter en jobbig förkylning. Så fel jag hade, det var hur skönt som helst. Med bra musik i öronen tog jag mig fram, lite snabbare än det var tänkt. Det blev en liten match att parera mellan isfläckar och vattenpölar men inget som påverkade löparglädjen. Jag hade planerat att springa fem km. Jag hade tänkt att det skulle vara en bra start, som en sorts uppvärmning inför vad komma skall, dvs vårens all träning! :) Men jag hade lätt kunnat fortsätta! Fem kilometer var på tok för kort idag, jag ville fortsätta! Om det inte varit så att två fina klasskompisar skulle komma hem till mig på tentaplugg , jag hade alltså en tid att passa. På fredag är det nämligen dags igen, med en ny tenta. Denna gång så är det en 24-timmars-variant, från fredag 09:00 till lördag 09:00, spännande ;);)

Inga kommentarer: