tisdag 25 januari 2011

Lyxig dag!

Dagen har varit totalt kravlös! Jag unnade mig lite ledigt med andra ord :) Jag sov längre än vanligt, så skönt! Vid lunchtid så mötte jag upp Jessica, vi hade bokat in oss på ett shapepass på Sats Odenplan. Passet var stentufft och var precis vad min rygg behövde, jag gillar verkligen shapepass! Efter passet så kilade vi in på ett cafe´rakt över gatan som hade jättefräscha sallader! Jag tog en hälsotallrik bestående av sallad, keso, kalkon, melon, quinoa och avokado. Precis vad jag tycker att en riktigt bra sallad ska bestå av! Vi bestämde oss såklart för att göra om detta snarast. Träning, lunch och trevligt sällskap :).... vad mer kan man begära?!
Nu ska jag ut och övningsköra!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen!
Vilken fin dag hade du idag!! Salladen låter mums!!
Vet du vad? Jag kommer att springa 6-timmars i Karlstad nästa helg och jag är super-nervös!
Har du några goda råd till mig? Du som har sprungit så många gånger ultra!!
Tack gumman.
kram

Sara sa...

För oss som inte bor i storstan :) vad innebär ett shape-pass?

Lina sa...

Coyntha: WOW!!! jag har bara sprungit 2 ultra men mitt tips är att dela upp loppet i huvudet och inte se heela distansen framför dig samt att ladda på med energi kontinuerligt! SPÄNNANDE :)

Lina sa...

Sara: Du har helt rätt hur ska man veta vad det betyder :) det är sats namn på ett 55 min långt styrkepass för hela kroppen. Bra att du frågade! :)