måndag 24 januari 2011

Löpning med mamma

I kväll så har jag sprungit 12 km tillsammans med mamma. Vädret var jätteskönt och så även underlaget. Så mysigt att springa och småtjättra med mamsen! :) Dagen har också varit toppen. Jag var på introduktionsföreläsningen inför vårterminen i skolan. Det känns som roliga veckor nu framöver! Samtalmetodik är ett ämne som faller mig helt i smaken! Det känns dessutom som en viktig kurs inför mitt framtida yrke. I morgon så är jag i stort sett ledig HELA dagen... så härligt. Det enda som jag har planerat är att träna styrka med min kompis Jessica på dagen, det ska bli kul! :) Det är alltid lika trevligt att träffa Jessica!

2 kommentarer:

Thomas sa...

Kommer du upplysa oss om samtalsmetodik under framtida långpass? :-)

Lina sa...

haha absolut:) :)