tisdag 11 december 2012

aaaaaaatchoooo...

Detta är inte kul. Gaah!
Jag har sovit som en galning och när jag tillslut vaknade så nyser jag och snörvlar som en galning. Kul tillvaro!
Häromdagen gick jag förövrigt och skröt om att jag minsann aldrig blir sjuk denna årstid. Jag blir däremot alltid sjuk kring september (baserat på de senaste 4 åren) sa jag med tvärsäkert.
Jag glömde typ att "knacka i trä" eller något för tji fick jag! December-förkylning... hm...
Samtidigt så tänker jag att det är en snabbis- förkylning.
Det känns lite så av någon anledning? Försöker vara positiv..
Jag har dock inte gjort många knop idag förutom att jag har sökt ett intressant jobb.
Det känns lite kul att söka jobb. När man trycker på "skicka" knappen så känns det liksom lite ovisst och spännande. Typ "tänk om jag får detta, hur blir min vardag då?".
Varför blir jag föresten så galet godissugen när jag är sjuk?
Uttråkad? 
Trött(socker=pigg?)?
Offerkofta(det är synd om mig)?
Avsaknad av endorfiner, belöningssystemet skriker efter vad som helst?
Aja... godis vore förbaskat gott nu! :)
Det ENDA som är positivt med att vara sjuk är att man kan hänga med Tim och Love hela dygnet!
Kanske är det läge att återuppta mitt handsprits-användande?