torsdag 20 december 2012

Magisk kvällsrunda!

Jag känner verkligen att jag måste tacka mig själv för att jag gav mig ut på den här rundan nu ikväll.
Löpningen får mig att må så bra! Jag blir mer energisk, mer balanserad, mindre stressad och mer allmänt optimistisk! Bra känslotillstånd alltsammans! 
Jag hade spänningar i kroppen innan rundan och de är som bortblåsta nu. 
Nu känner jag mig bara lugn och harmonisk och i mitt knä sitter min underbara lilla hund Love och halvblundar och vill helst att jag bara ska klappa, pussa och gulla med honom hela tiden! 
Snabb bloggbild i samband med ett play-list-byte på spotify!

 Lycka längs ån. Det är verkligen vackert med all julpyntsbelysning på balkongerna, den vita vackra snön och ån som har frusit till is. Sagovärld!
Och så Love, här och nu. Lika gullig som alltid! Ni skulle bara veta hur många smeknamn mina hundar har... ibland när jag pratar med de ute på promenaden så tänker jag inte på hur det låter "Kom nu Loppan!" :) Eller ännu det skämmiga smeknamnet ;) "Kom nu loppis" Loppis??...(loppmarkad?) aja... kärt barn har många namn..... Det blir att man drar till med både det ena och det andra.. :-)
Nu tänkte jag gå och lägga mig snart... i morgon ska jag upp tidigt...

Inga kommentarer: