onsdag 19 december 2012

Julklappshandlat hela kvällen...

... med Ben och Daniel... och har hittat både det ena och andra! Skönt!! Flera steg i rätt riktning!
Eftersom jag inte kan avslöja vad jag har köpt då godingarna  som jag har handlat till kanske läser bloggen? så tänkta jag tipsa er om lite andra bra klappisar! Först ut var ju löpasmycket i det föregående inlägget...
En annan bra present är en mixer..."en måste-ha-pryl".. Skulle aldrig kunna vara utan min!
Samma sak gäller en råsaft-centrifugen... Vilken man bland annat kan göra  morotjuice med och som både är gott och som ger huden lyster! 

....och så har vi ytterliggare en present...
....en prenumeration genom Tidningsbutiken...på träningstidningar såklart! . Det är bara att välja och vraka på den sidan, de har hur många träningsrelaterade tidningar som helst!!! 
Haha... Förutom att det är en toppen-present så är det samtidigt helt klart en enkel och smidig sista-minuten-present för löparen som hellre springer långpass på julaftonsmorgon än är ute och "sista-minuten-panik-handlar". Klick, klick, check,check! Just saying! ;-)


Inga kommentarer: