onsdag 24 november 2010

Vilodag

Idag så har det varit totalvila på träningsfrontenag för mig. Jag har träningsvärk från igår, det känns bra! :) I morgon så är det äntligen löning och jag är som vanligt sugen på att köpa något löparplagg. Jag vill liksom belöna mig lite nu när jag är inne i en så tuff tentaperiod, nya vantar och mössa vore något! Jag skulle vilja ha ett par tumvantar sen när det blir många minus grader. Dessa från Saucony ser schyssta ut, men även dyraste laget, 500 spänn för ett par vantar... nja knappast försvarbart med en studentekonomi ;)... jag hittar nog några andra, nån måtta får det va :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där är en relativt tunn handske med ett "vindskydd" som man fäller över när det blåser kallt. Funkar bra ner till ett par minus men sen behövs riktiga vantar (i alla fall för mig).

Köpte ett par likadana i USA förra året. Har för mig att de kostade runt 15 USD. Ett tips är ju att kolla nätet också. Många beställer ju från England där det ofta är mycket billigare.
Ha det!
/Pontus