söndag 21 november 2010

Trött i huvudet...nu svirar jag om till löparoutfit!

Efter ett par timmars plugg så är jag nu trött i skallen. Jag ska snart ut på en runda i mörkret tillsammans med Daniel, så skönt. Sen så tar jag kväll och laddar batterierna inför en tuff vecka. Jag har märkt en sak, under intensiva veckor så brukar jag få till träningen jättebra och så även min kost. Vad jag har förstått av många andra så fungerar de precis tvärtom, dvs de äter sämre och prioriterar bort träningen och unnar sig en massa smått och gott. Jag känner däremot under dessa perioder ett starkt sug att få röra på mig och med fel kost så fungerar jag inte alls! Kosten är för mig jätteviktig för att jag ska orka hålla mig skärpt och koncentrerad i flera timmar och för att hålla blodsockret jämt. Som tur är så fungerar min pluggpolare Minna precis likadant! Kommande veckan kommer att bli intensiv men ändå kul... Jag ser framemot att få belöna mig med tomtetåget den 4:e December!

1 kommentar:

Ann sa...

Åh, ert tomtetåg låter verkligen jätteroligt och superintressant, men tyvärr har jag jobbhelg då! Typiskt.