lördag 6 november 2010

Mycket trevlig Lördag

Det var en god uppslutning löpare som kl. 10 i morse samlades på Östermalms IP för ett riktigt långpass, marathonabanan. Jag mådde inte alls bra i morse och fick knappt i mig någon frukost, den uppladdningen kändes "sådär". Det kändes lite bättre efter att ha sprungit en bit, men inte helt hundra.
Jag knapade ihop totalt 31 km, sedan så kände jag att jag var tvungen att nöja mig. Mår man inte bra så måste man lyssna på det trots att det såklart hade varit riktigt kul att ha genomfört en mara idag. Jag hoppade av i kungsan och tog med möra benen tuben hem :)
Flera stycken tuffa löpare fortsatte mot den krävande marathon-distansen! Grymt! Nu har jag precis tagit en powernap, så skönt och nu "tar jag lördagkväll"! :) Tack alla underbara löpare som sprang idag, det var fantastiskt trevlgt!

3 kommentarer:

Kalle sa...

TUSEN TACK själv Lina!
Alltid lika roligt och supertrevligt att springa med dig oxå:-)

Louise sa...

Tack Lina för roligt initiativ! Jag hängde på de första 18 kilometrarna, men nästa gång ska jag vara med till "the bitter end"! :-)

LOPARJANNE sa...

Hade jag varit hel så skulle jag ha spikat detta... Kul att det var sån uppslutning.