torsdag 3 mars 2011

En bra Torsdag

Jag var på sats ikväll och körde shape tillsammans med Daniel. En riktigt härlig genomkörare utav hela kroppen, like,like ;) Det är så kul att jag äntligen börjar känna av att jag faktiskt har kört mer styrka på senaste tiden. Jag ser och känner det inte bara i kroppen utan själva övningarna känns bättre, det är lättare att få in tekniken. En av mina personliga shape-favorit-övningar är marklyft, men då så är en spegel på sidan av salen nästan ett måste för att se till så att ryggen hålls rak. Riktigt skönt att få köra det ikväll! Just nu så sitter jag uppkrypen i soffan och planerar inför morgondagen då jag har en hel del att fixa med. Ett litet körschema är då på sin plats ;).Vilken bra dag det har varit idag föresten! Förutom att jag startade dagen med frukost tillsammans med fina Jonna på cafe´Cino, fick uppfräschning av håret hos frisören, körde ett bra shapepass på eftermiddagen, så hann jag faktiskt även med lite shopping! Underbart! Ett av dagens fina kap var en riktigt härlig myströja, visst är den fin...och mysig?:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: