onsdag 30 mars 2011

Guess who's back...back again ;)

Är återigen hemma i Stockholm efter några heeelt fantastiska dagar i härliga Istanbul! Jag har shoppat loss, ätit gott, promenerat, lapat i mig varm vårsol, druckit fantastiska hälsodrinkar, åkt båt på Bosporen och mycket mer! Jag känner mig lycklig. Att resa är det bästa jag vet! Jag sprang aldrig Istanbul. Jag hade tänkt att "kanske", men eftersom vi promenerade minst 1 mil om dagen så fanns det ingen lust riktigt att springa. Så jag har inte sprungit sedan i torsdags(!!!). Jag känner mig nu lite smålat och har inget supersug heller, men jag vet att min kropp fungerar så. Efter ett antal dagar av löpvila så latar kroppen till sig, den glömmer bort löpningen, det känns främmande på något konstigt vis..? Därför så är det väl bäst att jag fyller camelpacken, snörar på mig skorna och påminner kroppen om vart skåpet ska stå;)
klär man sig lite sportigt så börjar man genast tänka " aha juste, träningen" eller hur? Nu väntar först ett par styrkeövningar på yogamattan och sen ut i finvädret! :) snart back on track! -Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Johanna sa...

Roligt att du hade det bra i Istanbul! Själv åker jag till Paris i morgon, det ska blir super!

Det är intressant det där, förr i världen när jag inte tränade så kontinuerligt så kände jag mig alltid så skör när jag skulle styrketräna efter ett uppehåll. Så fort jag började lyfta vikter försvann känslan men innan kändes det som att kroppen inte skulle orka med något alls. Märkligt hur det kan vara.

Anonym sa...

Välkommen hem!!
Gick det bra? Berätta vad du gjorde!
Kram

Lina sa...

Johanna: Härligt med Paris!! :)ja man får verkligen den känslan!
Coyntha: Tack. det var toppen. Jag shoppade, åt gott, "tog in" staden :)