måndag 7 februari 2011

Ny soffa= ett dagsprojekt!

Igår köpte jag mitt livs första soffa, vuxenpoäng va?;) Tidigare så har jag haft en säng som jag "gjort om" till en soffa. Det var ett heldagsprojekt det här med soffan! Förutom själva köpet så innebar det att hyra släp, låna bil med dragkrok, få in soffan i lägenheten och ut med det gamla! Tungt och slitigt, ett riktigt styrkepass med andra ord! Eftersom jag fick en grym träningsvärk efter lördagens intervaller så vilar jag idag, i finsoffan såklart :)
Här är en liten filur som också gillar nya soffan ;)

3 kommentarer:

Karin sa...

Skönt att höra att det finns fler än jag som gör annat än bara springer ;-)

Och bra jobbat! För oss tog det flera veckor att fixa ny soffa (...men då såg vi till att få den hemlevererad!)

Magdalena sa...

Grattis! Skön soffa! Jag minns dagen för snart 17 år sedan då jag fick hem mitt livs första soffa. Den har vi kvar!

Lina sa...

Karin: skönt med hemleverens men jobbigt för tålamodet ;)
Magdalena: Tack, är mycket nöjd :)