onsdag 2 februari 2011

Loppen 2012

13 minus imorse på hundpromenaden!! Inte så mysigt, tyckte varken jag eller Tim och Love! ;)
Jag börjar se framemot våren nu och till att springa alla roliga lopp!
Jag älskar att stå där i startfållan med alla peppade och laddade löpare.
 Det ger en känsla av en stor gemenskap samtidigt som de flesta har sina individuella mål med loppet. För vissa handlar det om att pressa sekundrar och för andra handlar det om att ta sig runt. En härlig variation!
Mitt mål med 2012 är att kunna springa så många lopp som möjligt. Förra året fick jag hoppa över en hel del lopp pga trassalande benhinnor, i år hoppas jag att jag ska kunna hålla de i schack!
Dessa lopp har jag funderat på hittills:
Premiärmilen 10km - 25:e mars
Vällingbymilen 10km-9:e april
kvarnloppet 10km- 16:e april
kungsholmen runt 10km: 7:e maj
Stockholm Marathon
Tjejmilen

Kistaloppet
Berlin marathon
Hässelbyloppet
 Har jag missat något lopp som ni tycker att "man ska" springa?
Foto: Jag och Coytnha, Sthlm halvmarathon

Inga kommentarer: