onsdag 2 februari 2011

En härlig halvmara

Vilken härlig runda! Jag sprang och lyssnade på en jätteintressant dokumentär och solen sken. Den enda nackdelen var att det var väldigt halt på sina ställen och man fick ibland"kryplöpa" för att inte ramla men det bidrog till en desto bättre känsla när det väl kom barmark! Wihooo! :) Rundan slutade vid Karlbergs pendeltågstation. Jag köpte färskpressad juice och ett äpple och hoppade sedan på tåget och åkte hem. Jag bor bara en station från Karlberg så det tog inte många minuter, men de var härliga. Det var härligt att stå där i tåget och pusta ut efter en härlig runda. Dagen har avslutats med min favorit-take-away- sallad och en mysig hundpromenad! En riktigt bra lill-lördag med andra ord! ;)

4 kommentarer:

Thomas sa...

Lina, vilken dokumentär lyssnade du på?

Lina sa...

"porrkriget" En dokumentär från p3om porrklubbarna i Stockholm! Jätteintressant!

Thomas sa...

Den har jag hört också, mycket intressant. En annan jag kan rekommendera är den om Erik Westerberg, direktörssonen som blev kidnappad.

Lina sa...

Åh tack för tipset! :)