tisdag 1 februari 2011

Hallå! :)

Jag har varit lite frånvarande ett par dagar... det blir så ibland när man har mycket på tapeten! :) Idag så är det dock lugnare. Jag har nyss myst med en latte och tittat på bilder från Jordanien ... drömt tillbaka...jag vill verkligen resa igen... Det är en av mina stora prioriteringar i livet och jag drömmer och googlar ofta runt i jakt på nya framtida drömresmål!

Det är inte så långt kvar tills jag ska resa iväg igen heller... Det är faktiskt så att premiärmilen, som var tänkt som årets första lopp, blir utbytt mot en resa till Istanbul! Jag letar nu febrilt efter ett nytt tidigt vårlopp... någon som kan tipsa? Jag hörde något om Välligbymilen, har någon av er finaste läsarna sprungit det loppet kanske?

7 kommentarer:

Staffan sa...

Påsksmällen 10km annandag påsk 25 april i Enhörna utanför Södertälje, två varv på en fem km-slinga. Ett lopp som brukar locka ett bra startfält.

länk till förra årets lopp:
http://pasksmall.enhornalopning.com/

Karin sa...

Lina: tror du och jag skulle sparra rätt bra mot varandra, vi är ganska jämnsnabba.
Staffan: hur är banan? Flack?

Lina sa...

Staffan: Låter helt klart intressant, om jag inte är bortrest då också... ev. blir det skidåkning då :)Är det en flackbana? Får man netto-tiden? :)

Lina sa...

Karin: Jasså? Vad skoj, bra att ha någon som stressar på lite :)

Always want runnerlegs! sa...

Hej! Är en ny läsare och "halkade" in här när jag sökte på löpning och Jordanien och du har tydligen varit där så antar att du tränade då. Härlig och inspirerande blogg!! Är själv löpare och funderar på att resa till Jordanien, men en dum fråga kanske, men hur går det att löpträna där, vet du? Är det säkert? Har du några tips? Ha det gott :) Linda

Lina sa...

Linda: Hej vad kul att du hittat hit :) Jag sprang faktiskt bara på löpband på hotellet i Jordanien. Människorna i landet var trevliga och det kändes tryggt där. Jag fick inte med mig pojkvännen och jag ville inte springa själv så därför blev det på hotellet. Jag såg några löpare ute på stranden, fast inga tjejer. Löpbanden på hotellet var rätt mysiga, det var fönster ut mot havet,fanns färsk frukt, handdukar och vattenflaskor! Vart i Jordanien ska du? Lycka till!//Lina

Always want runnerlegs! sa...

Tack Lina,då vet jag lite mer :) Vi har inte bokat än, utan tittar! Behöver lite sol och värme snart!