torsdag 30 december 2010

Tack snälla ni...

...som kommenterade mitt förra inlägg! Som vissa av er kanske har märkt så har jag många favoritcitat, det här är ett av de; "framgång ger många vänner, nöden prövar dem!" Det kan ju tyvärr vara så att man i tuffa motgångar i livet sorgsett inser att vissa vänner helt enkelt inte finns där. Så detta favoritcitat passar ju inte alls in i detta sammanhang egentligen. Jag kom bara och tänka på det citatet och ville föra fram det kloka budskap som det bär med sig. För lite ont i en ljumske är ju faktiskt en väldigt, väldigt liten motgång, absolut ingen nödsituation! En baggis! Men ändå, skador, det är väldigt, väldigt irriterande för träningsmänniskor som vi. Så kommentarerna de värmde faktiskt. Att NI som kommenterade tog er tid, gav tips, och uppmuntran, det uppskattar jag! TACK!

1 kommentar:

Therese sa...

Hej Lina!

Jag har följt din blogg ett tag nu och är imponerad över din löpning och hur långt du springer! Själv har jag som mål att springa Göteborgsvarvet 2011. Jag har aldrig sprungit längre än dryga milen hittills. Nu har jag lagt upp ett träningsupplägg på min blogg under rubriken "mina mål med löpningen 2011". Det skulle vara supersnällt av dig om du ville titta på denna och ge kommentarer/åsikter om mina mål är rimliga. Litar på att du har bra koll på detta.
Tack för en bra blogg!