tisdag 21 december 2010

-15 kallaste dagen hittils

Jag känner mig så nöjd med tillvaron just nu, nöjd för att jag kom i väg på långpasset trots avhoppat sällskap. Ipoden var ett bra sällskap det med. Jag landade på 21 km och hade det inte varit så kallt som -15 och att jag kände mig väldigt törstig så hade jag nog fortsatt lite längre. Kroppen frös jag inte alls om, det var ansiktet som kändes bortdomnat. Nu så ska jag slänga ihop lite käk och sen så blir det mys i soffan för hela slanten. :)
Är som sagt rätt nöjd för nu så har jag JULLOV!!!! ;) Fast i ärlighetens namn, så kommer jag nog att sakna skolan lite, eller i allafall vara glad när jag åter är tillbaka :)

2 kommentarer:

Paula sa...

här är det -30...

Marieh sa...

Det var -21 när jag var ute och red förut. Tur att jag satt på en varm och go häst. =)