söndag 12 december 2010

En bra söndag

Idag så har jag fixat och donat med lite allt möjligt;tagit sovmorgon, sprungit en runda i solsken, ätit en fantastisk frukost i soffan framför tvn, varit en vända på Ikea, övningskört på riktig väg för första gången, ätit god mat, sett på en film med Daniel och finaste hundarna och ätit en jättegod middag! Inte en helt fel söndag, utan precis vad jag behövde. Veckan som för mig var en lugnare variant på tränings fronten har sett ut så här;
32 km a´4:a pass. Precis enligt planen, jag behövde en lugnare vecka.
Igår hela dagen så följde jag med spänning Mirre och Alex galna utmaning, 12h löpning på varsitt håll. Alex kammade hem segern med endast 400 meter(!!!) Så jämna!!! Att springa över 9 mil är verkligen galet långt, mer än två marathon, helt otroligt!

Inga kommentarer: