tisdag 14 december 2010

Ny hobby?

... vem vet? kanske... :) mysig kvällsläsning i soffan blir det i allafall med en ny tidning!"Förrut Runners world och nu yogatidning??...hm"
Självklart så konkurerar ingenting ut min älskade löpning;) men(!) det ena behöver väl inte alltid utesluta det andra?! :) Livet är som ett smörgåsbord och det är bara att ta för sig, heter det och det är precis så som jag strävar efter att leva mitt liv! Yogan har gjort mig nyfiken, jag är nyfiken på dess effekter! Jag vill utforska, se om det är något för mig. Kanske kan yogan rent utav på köpet göra mig till en bättre löpare!? Vi får väl se vad jag tycker. För jag anser inte att man bara kan testa några fåtal gånger. Precis som med löpningen så tror jag att man måste ge yogan en chans att visa sitt rätta jag. Så om tomten bara är tillräckligt snäll och ger mig ett yogakort så .... ;)

Inga kommentarer: