lördag 18 december 2010

Ibland så blir det inte som man tänkt sig...

Idag så har jag handlat de första julklapparna. På många facebook-statusar så har folk skrivit att de ska ut och handla de sista julklapparna men jag handlade alltså de första. Jag hoppade över Hässelbylöpningen och åkte på en löplabbet utförsäljning istället, som olyckligtvis var samtidigt. Efter att ha shoppat i ett par timmar så var jag hemma igen och efter en snabb mellis så skyndade jag till Sats för att köra lite kvalite´pass på bandet. Men jag fick ge upp tanken. Värmde upp i 5 km i lugnt tempo. Jag hade tänkt köra ett par 800-ingar men efter den andra så ville kroppen inte mer. Jag hade 0 energi och kroppen svarade inte alls. Jag vet inte om det beror på dålig uppladdning eller om det är tomte-tåget som fortfarande sitter och smyger lite i benen? Hur som helst ingen fart fanns det idag och jag la ner tanken på att fortsätta med intervallerna, så totalt så blev det 10 km och efteråt så satt jag i bastun, så skönt! Någon gång i mitt liv så ska jag banne mig ha en egen bastu, vore ju underbart!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hihi - visst är det stressande att alla är "klara"...? Jag ska snart börja julhandla :-) Du är före mig i alla fall, hehe!

Annas glada fotoblogg sa...

Du har otroligt vackra ögonbryn! :)