onsdag 29 december 2010

Ett pass med Micho

Jag sprang en mil idag igen tillsammans med Micho. Vi tog det ganska lugnt men det kändes fortfarande lite i ljumsken. Det gör inte så ont när jag springer, det är mer efteråt. Nu så har jag smörjt in med voltaren gel och hoppas på det bästa. Ikväll så ska jag börja packa så smått inför resan och sedan äta en god fruktsallad... yammi! Jag har tröttnat på godis efter dessa juldagar, det blir för mycket snacks! Igår kväll så var jag på bio och såg svinalängorna. Jag brukar alltid vilja ha något gott när jag går på bio men igår så kände jag mig nästan äcklad av godis och var inte alls sugen, nu så vill jag ha frukt och nyttig mat igen, det mår jag bäst av!

3 kommentarer:

Fitnesscoachen sa...

Det låter lite illavarslande det där med ljumsken. Hoppas det snart går över! Försök vila, även om det är svårt. :)

Karin Engen sa...

Mm den där fruktsalladen ser inte fel ut efter allt sött och sliskigt det blivit i jul. Lite lagom avis på dig som får sticka iväg på resa nu också ;)

Marih sa...

det där såg riktigt smaskigt ut! *mums*