tisdag 21 december 2010

Motivationsdipp

Idag så skulle jag springa långpass med Minna men två timmar innan vi skulle iväg och springa så kunde hon inte längre.
Helt plötsligt så kändes långpasset inte alls lika lockande. Känner ni igen er i det här? När det inte blir som man tänkt sig så kan det vara svårt att ställa om sig. Jag menar jag kan ju springa själv. Jag tycker att det är jätteskönt att göra det också. Men ni vet när man ställt in sig på sällskap...jaa då är man ju inställd på det, då vill man ju ha det. Därför så känns det lite tungt att snöra på mig skorna nu och ge mig i väg långt, långt, långt i snön. Men ändå så vill jag ändå, så jag ger mig iväg och ser hur det känns... ipoden kan ju faktiskt vara ett rätt trevligt sällskap den med!;)
När det är sommar så får jag minsann nästan aldrig motivationsdippar...

1 kommentar:

Therese sa...

Jag har också svårt för ändringar i mina planer. Inte bara när det gäller träningen utan i de flesta sammanhang.