lördag 11 december 2010

Jag vill satsa!

Jag bara känner det i hela kroppen. Jag vill satsa på löpningen framöver! Jag vill utöka mina kilometrar i veckan, bygga upp kroppen, äta mat som jag mår bra av och rusta mig ordentligt inför loppen år 2011. Jag har mina drömtider som jag så gärna vill nå upp till och jag njuter verkligen av träningen just nu. Man vet ju aldrig hur det går på vägen men jag vill utan tvekan springa under 3:30 på marathon. I år så sprang jag på 3:40 så jag tycker ju att jag borde kunna klå det!? Jag ska kämpa för det i allafall!!Har ni några tidsmål ännu? Vet ni vad jag ska göra nu?? :) Ut och köra bil!!! Det blir tredje gången som jag sitter bakom ratten och jag fullkomligt älskar det! Jag vill lära mig mer, mer,mer! :) Inte visste jag att det skulle vara så här kul! :) När jag slitit mig från ratten så ska jag ut och äta middag inne i stan, ska bli trevligt! Hoppas ni får en härlig kväll!

4 kommentarer:

Em Löfgren sa...

härligt!!! gå för dina mål! =)

Jenni sa...

Hej din entusiasm för löpning är riktigt inspirernade och jag hoppas( eller rättare sagt är övertygad) att du kommer nå dina mål, men ändå ett stort lycka till! och tack för din suveräna blogg :)

Lina sa...

TACK båda två! :) :)

Popruta sa...

Ja, jag är också helt frälst i löpningen nu, fast jag nyss börjat :D Så mitt första mål är faktiskt Tjejmilen 2011. Gärna på timmen max :D