tisdag 21 augusti 2012

På svensk maaark!!!

Jag har precis lämnat skavsta flygplats, åker bil och dricker kaffe,efter ett par veckor i Spanien!
Hur känns det då?
Jo, som om jag befinner mig i en omställningsfas. Jag älskar så mycket hur det är i Spanien. Det är mycket där som "passar" mig! Så på så sätt känns det lite tråkigt att lämna det!
Foto; I bilen igår
Foto: I bilen idag,nu.
Det finns dock mycket som jag ser framemot att komma hem till!
Älskade hundar, Tim och Love till exempel. De saknar jag oerhört mycket. Jag saknar att få gå på långa promenader med de, höra deras tassande små steg i lägenheten mot trägolvet och att få bara mysa och gulla med de i soffan! Oj nu när skrev fick jag riktig abstinens!! :-)
....Och så ser jag framemot att träffa mina vänner!! Verkligen!
 Inte helt fel att vara hemma alltså, men det känns inte helt rätt heller! ;-)
Att det småduggar och är mulet ute gör inte saken bättre!
Man blir "väder-bortskämd" i Spanien! - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: