fredag 3 augusti 2012

La deportista

Det har visst blivit mitt smeknamn här i huset. Haha! Kanske inte så konstigt;-) idag så var det i alla fall dags för intervaller. 2000-ingar. Intervaller föredrar jag att köra på kvällen. Jag vill hinna tagga ordentligt och få i mig någon sorts energi. Dessutom var det marknad i morse i grannbyn, som det är varje fredag, och det vill man INTE missa! :-). En köpfest utan dess like! Jag säger bara det! ;-) intervallerna körde jag alltså nu i kväll direkt efter stranden!


Gah! 2000 meter, 4 gånger, det kräver minst sagt sin kvinna! ;-) Jag körde uppe på berget på en någorlunda raksträcka. Men ändå rätt kuperat jämfört med en löparbana. Den första körde jag liiite för hårt men det rättade till sig till de nästkommande. Det var rätt komiskt när jag sprang, för upp jämsides med mig kom plötsligt en bil med ett gäng typ "föråldrade hippiesar"... Ut från fönsterrutan sträcker föraren ut en flaska sangria framför näsan på mig. "Queres ?" Hahahaha... "No gracias" svarade jag med ett gapskratt och de skakade på huvudet och skrattade tillbaka! Så härligt! :) :) Nu sitter jag nere i dem mysiga chillbaren nedanför huset och ser på 10 000 meter på tv. Några meter bort spelar ett liveband. Det är så här livet ska levas!;-)





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: