måndag 18 maj 2009

Wiiiiiwiiiii!!! Tävlingsnerver!!!








Imorgon kväll klockan 19:00 så ska jag springa ett lopp, milspåret. 1 mil på vackra djurgårn! Jag laddar nu för fullt. Jag tror t.om att jag blivit lite överladdad. Jag är helt uppe i varv här hemma och är inte alls sugen på att sova, vilket jag snart faktiskt borde. Jag har badat "onda benet" i iskallt vatten, brrr, och köpt omtalade "Sasco Aloe vera, muskelkräm". Jag vill inte ha så stora förväntningar inför i morgon med tanke på att jag har lite ont i benet. Men jag ska smörja som faan nu med alla krämer samtidigt, Sasco, tigerbalsam, ormsalva och Zongel. Vet inte vilken av de som funkar bäst så jag kör allihopa på en gång istället! Jag har hämtat ut nummerlappen idag efter jobbet, alltid samma roliga känsla. Jag fick även denna fina tröja som jag har på mig på bilden, jag var tvungen att fota baksidan också "we love running"! =)
wiiiiiii ,det pirrar för fullt i kroppen på mig, jag undrar vad min puls är uppe i? Jag hoppas på att slå min tid som jag fick på senaste loppet, premiärmilen, 48:42 netto. Det ska bli sol i morgon enligt TV4:as väderprognos, låter bra!
Nu ska jag gå och packa en liten väska med passande löputrustning;)
Ha det så bra allihop och lycka till ni andra som ska springa loppet i morgon!
Natti natti!

2 kommentarer:

Elin Törnqvist sa...

Skit va du e duktig Lina :)
Har den där aloe vera rubben jag med. den e verkligen gudomlig :)
hoppas det går bra i morgn. ha det gött
kramkram

Anonym sa...

Tack så mycket! Kul att höra från dig! hoppas du mår bra!! Kram/Lina