lördag 9 maj 2009

Lördag, exakt tre veckor kvar till maran!



Imorse mötte jag upp Thomas på Sats 10:30 för ett spinningpass. Tjejen som höll passet var grym, ingen slappisträning här inte.

Jag har haft väldigt ont i högerbenet senaste veckan. Typ på insidan av vaden. Det känns ungefär som det jag hade i början på Mars. Nu är det dock höger ben som gör ont förra gången var det vänster. Det har även uppkommit ett mystiskt blåmärke där fastän jag inte slagit i benet eller så. Väldigt märkligt! Någon som har någon ide´på vad det kan vara?

Jag tänkte ju hoppa över Tsm-gruppen i morrn, men det slutgiltiga beslutet ska jag ta i morgon bitti. Thomas hade nämligen med sig en salva som jag fått låna hem som skulle göra susen. Så nu har jag smörjt och masserat och väntar hoppfullt på att bli "helad". Hur som hellst så hämtar Thomas upp mig halv 10 i morgon efterssom vi ska på en föreläsning genom TSM med Anders Szalkai. Han kommer att prata om uppladdningen inför loppet. Bra med lite tips!

Det har varit en skön Lördag. Jag har även gått på en rejäl prommis med hundarna och Alexandra. Superskönt att komma ut och gå och roligt att träffa Alex! Nu är det bara 100% chill som gäller resten av kvällen. Är grymt godis-sugen i dag men har inget hemma och känner mig för lat för att gå och handla. Lika bra är väl det, ska koka lite te i stället :)
Ciao!!

Inga kommentarer: