tisdag 5 maj 2009

Hårding ;)


Idag har jag kört ett hårt magpass med Michel på hans gym. Han visste jätte många bra övningar. Jag kände att det var på tok för länge sedan som magen fick sig en omgång, nu känns det som om jag fått ny motivation. Det finns ju massa roligt som man kan göra med magen!

Efter det så körde vi löpning i trappor igen, jobbigt och kul! Känns lite bättre än förra gången till och med, kroppen minns kanske vad som krävs av den :) Michel skjutsade hem mig med sin motorcykel efteråt. Vi hade lite otur för det började regna, kallt! Jag frös så mycket att jag direkt sprang över till mamsen och lånade hennes badkar, så härligt! Kokande vatten för än trött kropp, finns det något bättre? Nu har jag smörjt och smörjt, masserat och masserat mina ben, med tigerbalsam. Det känns bra! Nu är det natti natti mina vänner! //Lina

Inga kommentarer: