torsdag 6 juni 2013

Jag vill så mycket...

Jag vill kuta en runda i strålande solsken och i hetta och sedan avluta den genom att slänga mig handlöst i ett hav eller i en sjö.
Jag vill dra fingertopparna längs med tinningarna och känna att det är alldeles saltigt.
Jag vill kämpa mig igenom ett par tusingar  på en löparbana under 4 minuters-tempo.
Jag vill slänga mig ner utpumpad på en gräsmatta.
 Jag vill vara jättetörstig och sänka en Brämhults utanför en pressbyrå som en avrundning på en härlig långpanna.
 Jag vill höra fåglarna kvittra och se rådjuren skutta under ett tidigt morgonpass i skogen.
Jag vill springa tillsammans och prata om allt mellan himmel och jord.
Jag vill åka till pendelns ändstation och sedan springa hem.
Jag vill lyssna på riktigt bra musik under ett sent kvällspass...
...och så vill jag springa i central park i NY såklart...
På lördag lyfter planet! :)
Allt det andra ser jag framemot att göra när jag kommer hem!

1 kommentar:

Saras Träningsblogg sa...

men ååååh va härligt!! Det vill jag med :D Ha en underbar resa!!