fredag 5 april 2013

Nu är det dags för chill!

Tjena! Vi har igår och idag spanat in Prag. Min tanke först var att springa ett lugnt pass igår men de planerna slopade vi efter att vi hade funderat hit och dit och insett att benen ändå riskerar att få jobba lite i överkant då vi ville se mycket av Prag. vi har ju aldrig varit här tidigare. Det är väldigt fint men ganska så kylslaget. Tur att jag efter velade mellan vårjackan och vinterjackan hemma i Sverige valde det sistnämnda. Det blir utan tvekan långtights, underställströja och löparjacka i morgon. Nu väntar efter en kolhydratrik middag en riktig myskväll här hemma i lägenheten.


En skön säng, ett par söta klubbor, ett värmande vaniljte, ett avsnitt av djurakuten och ett gott sällskap. Det kallar jag för en grym mix och en optimal uppladdning!- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Kicki sa...

Jag är väldigt nyfiken på vart ni bor, det låter ju väldigt trevligt! Jag har varit i Prag förut och tyckte verkligen om det och har funderat på halvmaran nåt år :)