söndag 7 augusti 2011

Manana!

En dag kvar!! Ska hem och sova efter jobbnatt. När jag vaknar måste jag packa, ev. springa en runda och pussa på och umgås med hundarna jättemycket sedan ska jag återigen i väg på nattjobb..sen i morgon bitti så drar jag. Jiiipi!! Tur att jag flyger ensam, vore nog inte så roligt sällskap, kommer slockna efter 3 sek;) Den enda nackdelen med att åka bort är att jag kommer sakna Tim och Love tokmycket!


Jag vet att de är i trygga händer, men jag oroar mig ändå. Jag älskar de ju så mycket, helt obeskrivligt! Men det kommer definitivt att vara en piggare och roligare matte som sedan återvänder från semestern:) - Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Louise sa...

Hej Lina!
För ett tag sedan skrev du om Swegmarks sport-BH. Var köper man dem egentligen? Några inköpsställen står på deras hemsida, men de verkar inte ha just sportvarianterna.
Och tack för en inpirerande blogg! :-)

Träna Med Matilda sa...

Vart i Spanien har ni er lägenhet? Du är en jätteinspirerande människa som har fått mig att ta tag i löpningen igen efter ungefär 1 månads uppehåll pga lathet och resor.

Lina sa...

Löplust: hej! Jag tror jag sett de på lindex..:)

Lina sa...

Mathilda: tusen tack!!!:) Vår lägenhet ligger mellan tarifa och cadiz, på atlantkusten :)