fredag 26 augusti 2011

Finaste Spanien

Jag är alltså nu tillbaka från Spanien, fina, underbara fantastiska Spanien!


Jag vet inte hur många gånger som jag under denna semester tänkt "Fasiken vad bra jag har det".Det kändes nästan som om jag ville gripa tag i de här dagarna, hålla fast och dra ut på de, så att de inte skulle försvinna så fort... men visst är det ju så att tiden går som fortast när man har roligt?!


Att jag har sprungit en hel del därnere är en självklarhet. Ingenstans får jag ut så mycket av löpningen som där. Jag har sprungit många fina pass på berget, uppför och nerför med en utsikt och en natur som slår det mesta...och så längs stranden förstås, oftast barfota....

Sedan så har jag återhämtat mig i dessa fantastiska bad, i atlantens vågor. Ätit god mat, grillat på balkongen... och så har jag fått en fräsch brunfärg från solens stärkande strålar.

Hur bra kan man ha det egentligen?

Trots att jag spenderat alla mina somrar i mitt liv därborta så tröttnar jag aldrig på att åka dit. Jag är minst sagt påfylld och tankad med energi!

....och energi det kan jag behöva, september blir minst sagt en månad i löpningens tecken, varje helg faktiskt! Tjejmilen, kistaloppet, farthållare på sthlm halvmarathon och sist men inte minst Berlinmarathon. Intensiv månad!

Inga kommentarer: