tisdag 6 oktober 2009

Vila



Idag är det vila som gäller, i alla fall från träningen. För övrigt så har jag fullt upp. Jag ska åka till skolan snart och vara där hela dagen och sen så ska jag på spanska- kurs ikväll. Ser framemot på söndag. Jag hoppas verkligen att det blir fint väder, man vet inte riktigt hur man ska klä sig just nu. I söndags körde jag med underställs- tröja och det var för varmt och igår körde jag med t-shirt, det var för kallt. Men hellre för kallt än för varmt under loppet, så det får nog bli capri-byxor och t-shirt på söndag och varma mjukiskläder att dra på direkt efter målgång. Jag vet inte heller om jag ska ha min ipod eller inte... jag har aldrig sprungit något lopp utan musik, men jag har tröttnat lite på den musiken jag har just nu... beslutsångest! Här är några bilder från förra årets Hässelbylopp. Starten är på en äng som ni ser på bilden. Förra året var det en tuff stämning i startfållan med tanke på att de bara hade bruttotid (från startskott till målgång), sekundrar är viktiga när det gäller lopp så från och med i år noteras även netto-tiden. Det är superbra tycker jag, hade troligtvis inte ställt upp i år om det endast var bruttotid. stämmningen löpare emellan blir mycket bättre än när folk står och trängs innan för att få komma längst fram!
//Lina

Inga kommentarer: