lördag 21 mars 2009

Vårväder


Jag har precis kommit tillbaka efter en halvtimmes morgonprommis med hundarna och vet ni vad? Det är VÅR ute; solen skiner, det är torrt på marken och fåglarna kvittrar. Äntligen! Idag ska jag faktiskt springa i motionsspåret i Ursvik för första gången i år. Jag har fortfarande lite känningar i mitt ben men jag ska se hur det känns. Därför är ju Ursvik ett bra alternativ då det är mjukare där än att springa runt sjöarna där det är astfalt. Michel ska också springa så han hämtar mig vid halv ett. Hoppas verkligen att benet inte blir värre. Ska värma upp ordentligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mjukt underlag och ordentlig uppvärmning låter
bra. Jag skulle också föreslå att du tar dina nya fräscha skor, bra stötdäpmning osv.
Lycka till:)/kalle.

Anonym sa...

Jag tyckte också det var en bra ide´att testa nya skorna, hehe...det var ganska lerigt i ursvik med vattenansamlingar osv. Så nu ser dom allt annat en nya ut, men dom skulle blivit så förr eller senare i allafall, så det är väl bara o gilla läget;)///Lina