onsdag 18 mars 2009






Jag fick ett tips om att smörja in benen med tigerbalsam, dra gladpack runt de och ha så över natten. Det skulle tydligen öka blodcirkulationen i benet. Jag prövade detta:) Jag såg mig själv när jag passerade spegeln i hallen. Det är meningen att man ska bli snygg av träning, jag såg mest galen ut, möjligen desperat. Till en början kändes det faktiskt bra, men sen kom frossan. Benen kändes iskalla, det sjuka var att när jag kände på benen med handen så kunde jag inte avgöra om dom var varma eller kalla. Men jag frös allafall, som aldrig förr. Jag sprang och letade fram ett till täcke, dubbla täcken måste ju hjälpa kan man tycka, men icke. Jag låg och kämpade. "Somna, somna" bedjade en ynklig röst inom mig. Efter en halvtimme fick jag bokstavligen panik och gav upp. Jag slet av gladpacket, knöglade ihop det till en liten boll och kastade det så långt bort jag kunde. Fem minuter senare så sov jag. Utvärdering; Gladpack i all ära, men jag lärde mig en sak, det gör sig definitivt bättre hemma i mitt kök än i mitt sovrum.

Inga kommentarer: