torsdag 4 juli 2013

Goddagens!

Dagarna i veckan har verkligen bara rullat på i rekordfart. Jag har knappt kommit åt en dator efter arbetstid och min mobil funkar sisådär så bloggandet har fått lida lite. Samtidigt så har jag saknat bloggen nu när jag har skrivit i den mindre än vanligt. Hur som, min nya iphone borde komma snart. Då kan jag börja mobilblogga  mer igen!
I helgen så hoppas jag förövrigt på solsken... vill springa en långtur!

Långpass och sommar är något extra. Utan tvekan!
Vad har ni för helgplaner?

 

6 kommentarer:

Jenny B sa...

Och jag har saknat dina flitiga uppdateringar!

Kalle sa...

Samma som dig:-) 57 km löparglädje i solskenet☼! Ses imorgon:-)

saras träningsblogg sa...

Härligt! Planerar ett långpass idag :) bra sätt att fora in semestern på tycker jag :)

Lina sa...

Kalle: Jag han dessvärre inte med turen till Järna, hade vart kul! Hur gick det?

Lina sa...

Jenny B: vad snällt sagt, vad glad jag blir!

Lina sa...

Sara: härligt!! Håller med!!