fredag 15 april 2011

Pass 1 av 3

05:30 satte min klockradio igång och härjade i morse. Jag hade bestämt med Alex, även kallad ironmanalex ;) att ses på simhallen 06:30. Det var inte lätt att ta sig upp därför så är det så bra när man har bestämt med någon. Då kan man ju inte ändra sig bara för att det tar emot att gå upp. Jag dammade av mitt rosa färdmedel för i år. Låset var svårt att få upp och jag fick hålla på och fiffla ett tag, men till slut så kunde jag som tur var trampa iväg. Solen sken och och det var härligt att andas in den tidiga morgonluften. Jag hade bara en tjocktröja på mig men jag frös inte ett dugg, så härligt!
Eftersom jag var lite sen så mötte jag upp Alex inne vid bassängen. Han tog snabbbanan(där folk ändå var för långsamma för honom) och jag tog en lugn och harmonisk bana;) vi simmade på i ca. 40 minuter, sen väntade belöningen, bastun:)... jag fullkomligt älskar att basta! Någon gång i mitt liv så ska jag minsann ha en egen bastu! Nöjd med morgonen trampade jag sedan hem igen och nu sitter jag här med en extta god kaffe! Som ni såg på rubriken så var detta alltså pass 1 av 3... ni kanske redan har era aningar på vad som komma skall...? En liten ledtråd, tränar man tillsammans med en thriathlet så gör man...;)

1 kommentar:

Alexander sa...

Jag har ingen aning om vilka pass du ska köra senare idag? Blir det dart och Zumba kanske?