måndag 11 april 2011

Inte min dag i dag.............

Idag så är det inte min dag, så mycket har jag förstått. Jag kände mig lite besviken (på några saker) och tänkte att en runda i Ursvik med en god vän skulle få mig på bättre tankar. Vi sprang och pratade på för fullt varpå jag stukar foten på en J**vla sten. Det gjorde så jädrans ont och det började pulsera ordentligt på en gång. "Det här händer bara inte" skrek jag rakt ut. Jag satte mig ner på en stubbe och kände att det brann till bakom ögonlocken samtidigt som jag fick en stor klump i halsen, gråten var nära, väldigt nära. Det känns som om allt bara går emot mig just nu. Jag slöt ögonen och kämpade där ett tag med att få upp huvudet över vattenytan. Det kändes som att stuka foten var precis det som behövdes för att få bägaren att rinna över... det var bara att avbryta löpningen, ta sig ur från ursvikskogen och traska hemmåt, medvind nu tack!

6 kommentarer:

Andrea sa...

Stackare!
Hoppas att foten är en sån där snabbåterhämtare!

Anonym sa...

Hoppas det är inte allvarligt!! Stackars dig!!
Kram kram

Majéla sa...

Men gud vad jobbigt du har just nu :/ Jag håller verkligen tummarna för att det vänder för dig snart! Styrkekram :)

Jenny sa...

Men fy fan vilken otur!

Jag vrickade till foten rejält i somras men det tog bara någon dag innan jag kunde gå raskt och 3-4 dagar innan jag kunde springa igen. Var lite stel i foten på morgnarna i ett par dagar utöver detta, men det gick fort att komma igen.

Jag håller tummarna för att det går minst lika fort för din fot att läka!

//Jenny

Karin Engen sa...

Fy fan! Styrkekram till dig.

Lina sa...

Tack snälla ni, blev så glad av era kommentarer! :)