torsdag 23 juli 2009











































3 kommentarer:

Espen sa...

Ser utsom du har hatt det bra på semenster!
Bare fordel å ta det litt rolig og spise god mat.. Da blir treninga enda bedre når du kommer igang igjen :=)

Thomas sa...

Härliga bilder! Men du kommenterade väl för kaptenen att det inte fanns en bana för "Runners"?

Lina sa...

Espen- Ja det var en bra semester. Och det är sant, träning blir nog bättre ändå :), trots att man varit lite"onyttig" så har jag ju helt klart allafall hämtat nya krafter =) =)
Thomas- ja varför det inte fanns en bana för "runners" kan man ju VERKLIGEN(!!) fråga sig ;) Jag visste inte vart jag skulle springa så jag mejjade ner alla latmaskar bara för att åtminstone få ut min frustation, världen är bra orättvis ibland ;) ;)! Hehe ;)
//Lina