söndag 26 april 2009

Långpass-söndag



Idag så har jag sprungit 2,8 mil med Team Stockholm Maraton. Det var väldigt soligt och varmt så brun blev man också, två flugor i en smäll med andra ord ;) Pga. hettan var det dock flera som fick bryta, där ser man hur viktigt det är med vätskan. Vattnet som jag hade med mig i mitt vätskebälte tog som för många andra slut för tidigt, så på slutet så var det kämpigt. Efteråt så kändes det som vanligt toppenbra och jag låg och softade ett bra tag på marken inne på stadion.Jag känner mig glad att ha sprungit så här långt igen efter förkylningen. Det känns bra att ha visat kroppen igen vart den hör hemma, nu är det minnsan slut på soffliggandet :) Jag har riktiga planer nu hur jag ska lägga upp de sista veckorna på bästa sätt, endast 34 dagar kvar till the BIG DAY!

Inga kommentarer: