torsdag 23 april 2009

Härlig eftermiddag runt Lötsjön!



Har sprungit min första runda ikväll sen djävulsförkylningen(%&¤%/()/)(&/%%###"¤".) Jag har inte sprungit på två veckor och det känns, men jag kommer förhoppningvis "in i det" fort igen!:) Michel var också med och sprang.1 Mil blev det och imorrn eftermiddag blir det en runda igen! :) Nu hoppas jag att allt ska gå som smort fram till maran -inga skador el. förkylningar tack!! Bara Massa, Massa härlig löpning i vår/sommar-vädret! Ni som läser min blogg, ska ni springa Maran? isåfall hur går det? Är ni laddade? =) =) Hej då så länge alla löparglada människor!! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du är igång igen:-) Ta det lungt nu i nystarten så ska det nog gå bra! Hur det går på maran? Hoppas på en tid under 3.40,(kanske rent av slå mitt 12 år gamla pers). Laddad har jag inte hunnit bli ännu utan tänker mer på loppen jag ska springa före maran,Springcross och Milspåret. Hur går det själv, är målet fortfarande 3.59.59???
//kalle.

Anonym sa...

Okej, tid under(!!) 3:40! Imponerande! Är ditt personbästa från föregående år 3:40? Hur brukar du träna typ de sista tre veckorna? Jag tänkte köra hårt nu ett par veckor sen lugnare de 2 sista. HUr tycker du att det låter? som en bra ide´?//Lina

Anonym sa...

Jag tycker ditt upplägg låter jättebra!
Bara du kommer igång ifrån det ofrivilliga
uppehållet och inte stressar på för mycket de första dagarna. Som du har poängterat förut så är långpassen viktigast om du nu har "ont" tid och måste välja. Mitt upplägg har sett liknande ut men jag har nästan varje år vilat de 4 sista dagarna(fast det är nog bra med lite lätt träning 1-2 dagar före). Förra året sprang jag på 3.50.20 det bästa på flera år,
TACK TSM!! Pers. är från -98: 3.34.26(brutto)
//kalle.