onsdag 11 februari 2009

Yes i did it!

Tro det eller ej men jag kom upp i morse.
Jag drog på mig löpartightsen,vindjackan och mössan.
I trapphuset så tryckte jag på ipodens lugnaste låt och började att värma upp medans jag joggade nerför mariagatan. När låten tog slut och de mer fartfylllda låtarna kom så kände jag mig i ovväntat bra form(jag menar för att vara klockan 6 på morgonen).
Det var alldeles mörkt ute och alla som jag passerade såg trötta och frusna ut, det fick mig att känna mig extra duktig.

Efter en dryg halvtimme så var jag hemma igen. Daniel tittade yrvket på mig från sängen, förvånad, jag brukar ju inte vara den lättaste personen att få upp på morgonen ;) Men har jag bestämt mig för något så är jag oftast diciplinerad till 1000.
Det värsta jag vet är nämligen när jag inte genomför saker som jag har bestämt mig för, det får mig att känna mig maktlös på något vis. Jag gillade verkligen själva morgon-passet. Hela dagen så har jag känt mig jätteglad och full med energi.

Inga kommentarer: