söndag 8 februari 2009

En riktig hälsovecka!

































Jag har tagit powerwalks varje morgon innan frukost i soluppgången. Efteråt så har jag avnjutit en god frukost med en supergod och nyttig smoothies, ren lycka för en frukost-människa som jag! Jag har sprungit totalt över fyra mil, inklusive ett långpass på 1,9 km! Fick även med mig mamma på detta pass, jag är grymt imponerad av hennes kondis! Löpning gör sig verkligen bäst i varmt klimat, vilken känsla, allt var så grönt och vackert, och att möta kossor och tjurar i "spåret" är inget att stressa upp sig över! Snacka om att vara nära naturen. Hur kul är det att ställa sig på ett instängt löpband nu och stirra ut genom fönstret över ett grått Stockholm där folk härjar till bussar med huvan på jackan åtdragen ?? Jag har även gjort ansiktmasker, hårinpackningar, fixat fötterna och sovit 10 timmar per natt samt shopat ihop en ny garderob! Jag känner mig fräschare än någonsin. Jag helt klart fått en aha-upplevelse för off seasons semestrar.



Inga kommentarer: