söndag 20 december 2009

Snö-löpning


Idag så har jag sprungit 14 km med TSM. Det snöade en hel del och skorna var dyngsura när vi kom tillbaka till Stadion, men det var härligt ändå! Efter ca. 7 km kände jag mig dock trött, det känns som om fötter och fotleder får jobba mer i snön, nästan som "sandlöpning" fast kallt, blött och halt.

Efter TSM så har jag varit i Solna centrum och julhandlat. Nu är nästan alla klappar köpta... Köpte en liten present till mig själv också, en massageboll från casall, tänkte att den kanske kan vara bra för ben och fötter efter tuffa löppass!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Köpa julklappar är ju bra träning, kanske läge att ta med pulsklockan när jag ger mig ut i trängseln på onsdag kväll... :-)

Lina sa...

Hahahahah...ja det är sant! :)Ett himla springande fram och tillbaka!!! Tungt med alla påsar blir det också, styrke-träning!:)